Workshop i videomarkedsføring
SecPro har gennem længere tid produceret eget videocontent, men ville gerne blive skarpere på, hvordan de kunne øge effekten af deres content gennem målrettet videomarkedsføring.
Kunden:
SecPro Sikring A/S er en grossistvirksomhed, som har leveret professionelle sikrings- og overvågningsprodukter til forhandlere og sikkerhedsbranchen siden 2007. Deres primære fokus er at hjælpe deres forhandlere og samarbejdspartnere helt i mål i forbindelse med salg og rådgivning til alarmsystemer.
Det gjorde vi for at løse opgaven:
Baseret på SecPros ønsker for workshoppens udbytte udarbejdede Holckers et oplæg til en agenda. Workshoppen tog udgangspunkt i, hvilke mekanismer SecPro kunne arbejde med for at få bedre performance af deres indhold. Der blev lagt vægt på de vigtigste ting i forhold til produktion, opbygning og komposition af deres videocontent, og vi talte om de områder af deres eksisterende videocontent, der kunne optimeres – og hvordan.