Strategisk Content workshop
Hotel Oasia ville gerne udnytte videocontent til at styrke deres digitale marketingindsats og skabe bedre synlighed og resultater.
Kunden:
Hotel Oasia er et boutique- og designhotel placeret centralt i Aarhus, der har fokus på at give deres gæster et lille afbræk fra hverdagen og nyde en lille oase i hjertet af Smilets By.
Det gjorde vi for at løse opgaven:
Indledningsvis tog vi en dialog med Hotel Oasia omkring workshoppen. Dernæst udviklede Holckers workshoppens agenda, med udgangspunkt i hvor i den online markedsføringsindsats Hotel Oasia kunne inddrage video som et strategisk værktøj, samt hvordan de kunne understøtte der eksisterende tiltag.
Workshoppen omhandlede følgende:
- 
Effekten af videocontent
 - 
Hvor videocontent kunne effektueres
i markedsføringen - 
Sparring og udvikling af relevant content
 - 
Muligheder for at opbygge en ”content-bank”
 - 
Input til optimering af videocontent for
bedre performance 
Har du brug for hjælp til lignende opgave?
Så kontakt Holckers for en uforpligtende snak
![]()  | ![]()  | ![]()  | 
|---|---|---|
![]()  | ![]()  | ![]()  | 





