
Strategisk Content workshop
Hotel Oasia ville gerne udnytte videocontent til at styrke deres digitale marketingindsats og skabe bedre synlighed og resultater.
Kunden:
Hotel Oasia er et boutique- og designhotel placeret centralt i Aarhus, der har fokus på at give deres gæster et lille afbræk fra hverdagen og nyde en lille oase i hjertet af Smilets By.
Det gjorde vi for at løse opgaven:
Indledningsvis tog vi en dialog med Hotel Oasia omkring workshoppen. Dernæst udviklede Holckers workshoppens agenda, med udgangspunkt i hvor i den online markedsføringsindsats Hotel Oasia kunne inddrage video som et strategisk værktøj, samt hvordan de kunne understøtte der eksisterende tiltag.
Workshoppen omhandlede følgende:
-
Effekten af videocontent
-
Hvor videocontent kunne effektueres
i markedsføringen -
Sparring og udvikling af relevant content
-
Muligheder for at opbygge en ”content-bank”
-
Input til optimering af videocontent for
bedre performance
Har du brug for hjælp til lignende opgave?
Så kontakt Holckers for en uforpligtende snak
![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|
![]() | ![]() | ![]() |