Global Lanceringsvideo

Ecco Kids skulle lancere et nyt instore-møbel udviklet i samarbejde med designer Anne Boysen til deres internationale markeder. Videoen skulle være en visuel fortælling af tanker bag tiltaget og designet.

Kunden:

ECCO Kids er det lille barn i den store ECCO Sko-familie. ECCO Kids producerer funktionelle og designrigtige børnesko til børn, der har lyst til leg og bevægelse.

Det gjorde vi for at løse opgaven:

Projektet blev skudt i gang med et møde mellem Anne Boysen, ECCO Kids og Holckers. Her fik Holckers brief på opgaven og modtog også Anne Boysens tanker om designprocessen. På baggrund af mødet udviklede Holckers et overordnet storyboard, der skulle danne et overblik over projektets retning. Ud fra storyboardet blev der udarbejdet en produktionsplan for hele projektet. Produktionen forløb over fire dage på fire forskellige lokationer og indeholdt både interviews, udviklings- og designproces, børn i leg og selve møblet. 

Video skulle leveres i to versioner: En til ECCO Kids med fokus på deres retning og en mere designorienteret version til Anne Boysen.

Holckers stod for følgende:

  • Overordnet plan og projektstyring

  • Sparring og input til fokusområder i video

  • Oplæg til visuel retning for videoen

  • Udarbejdelse af storyboard

  • Valg af lokationer

  • Koordinering af optagelser og redigering

Har du brug for hjælp til lignende opgave?

Så kontakt Holckers for en uforpligtende snak

PRIME_CARGO
headenergy_2
ECCO_KIDS
FRØS_1
OASIA_1
SECPRO

Se andre cases