Søg
  • Nikolaj Holck

Udnyt dit eksisterende content på nye måder og opnå mere værdi - 3 cases.

Ifølge undersøgelser fra Wyzol svarer næsten 75 %, at video har haft en indflydelse på deres beslutningsproces. I forhold til trafikskabende aktiviteter, er video den type content der har den højeste indflydelse på forbrugerens CTR.

Hos Holckers gør vi meget ud af genbrug og finde ny måder vi kan bruge eksisterende video materiale, så det kan blive implementeret andre steder i dit marketingmix.

På den måde, kan dit content understøtter flere formål og skabe mere værdi. Det kan være materiale fra jeres eksisterende ”om os” video eller jeres produkt billeder der får tilsat motion effekt.


Her er tre konkrete eksempler:

CeramicSpeed – Video delt op til brug i flere versioner.


Udgangspunkt:

Længere video omkring test- og udviklingsprocessen bag CeramicSpeed OSPW. Videoen har i første omgang haft til formål, at ligge på relevant website.

Se oprindelig video nedenfor:



Løsning:

Der er blevet udviklet 3 forskellige klip, baseret på relevante talesekvenser i videoen. Talesekvenserne blev derefter suppleret med relevant materiale fra videoen.

Videoerne er ligeledes blevet lavet i tilrettet format målrettet SoMe kanaler.

Se eksempel på en af videoerne nedenfor:


Carclub - Skabe et levende klip ved brug af dine produktbilleder


Udgangspunkt:

Carclub ligger inde med gode produkt billeder af deres biler, som kun bliver brugt på aktuelt produkt site.

Se eksempel nedenfor:


Løsning:

For at udnytte disse billeder og skabe mere opmærksomhed omkring produktet, blev der udviklet mindre ”motion-sekvenser” i både 16:9 og kvadratisk format. Disse videoer kunne derefter både anvendes på website og SoMe platforme.

Se eksempel nedenfor:




ECCO NextGen - Brug din corperate video til at skabe opmærksomhed og trafik


Udgangspunkt:


Længere video omkring muligheder for karriere og udvikling gennem Ecco NextGen forløb. Videoen skulle anvendes på aktuelt landingside.

Se videoen nedenfor:



Løsning:

For at udnytte materialet og anvende det til at skabe mere opmærksomhed, blev der ud af den lange version udviklet en kortere version i tilrettet format. Efterfølgende kunne videoen anvendes på relevante SoMe kanaler.

Se videoen nedenfor:



Kontakt Holckers på nikolaj@holckers.dk, hvis du gerne vil have vores sparring på hvordan du kan gøre eller om vi skal hjælpe dig med opgaven.


Link til Wyzol rapport: https://www.wyzowl.com/video-marketing-statistics-2020/

Dalbygade 40 b - 6000 Kolding // Tlf.: 2785 5377

  • LinkedIn Social Ikon