Strategisk Content workshop

Hotel Oasia ville gerne udnytte videocontent til at styrke deres digitale marketingindsats og skabe bedre synlighed og resultater.

Kunden:

Hotel Oasia er et boutique- og designhotel placeret centralt i Aarhus, der har fokus på at give deres gæster et lille afbræk fra hverdagen og nyde en lille oase i hjertet af Smilets By.

Det gjorde vi for at løse opgaven:

Indledningsvis tog vi en dialog med Hotel Oasia omkring workshoppen. Dernæst udviklede Holckers workshoppens agenda, med udgangspunkt i hvor i den online markedsføringsindsats Hotel Oasia kunne inddrage video som et strategisk værktøj, samt hvordan de kunne understøtte der eksisterende tiltag.

Workshoppen omhandlede følgende:​

  • Effekten af videocontent

  • Hvor videocontent kunne effektueres
    i markedsføringen

  • Sparring og udvikling af relevant content

  • Muligheder for at opbygge en ”content-bank”

  • Input til optimering af videocontent for
    bedre performance

Har du brug for hjælp til lignende opgave?

Så kontakt Holckers for en uforpligtende snak

PRIME_CARGO
headenergy_2
ECCO_KIDS
FRØS_1
OASIA_1
SECPRO

Se andre cases